چنتا جمله ترشوشیرین
کاش هفت ساله بودم
روی نیمکت چوبی می نشستم
مداد سوسماری در دست
باصدای تو دیکته می نوشتم
تو می گفتی بنویس دلتنگی
من آن را اشتباه می نگاشتم
اخمی بر چهره می نشاندی و من
به جبران
دلتنگی را هزار بار می نوشتم!
====================فرشته ای از خدا پرسید:چرا مرا انقد زیبا آفریدی؟
خدا پاسخ داد:این که چیزی نیست،اینایی که دارن این پست رو می خونن از تو هم زیباترن... !======================
طرف می گفت که دوست دارم بچه م پسر باشه که نسل بابام باقی بمونه ! انگار باباش یوز پلنگ مازندرانه یا سمندر لرستان:))))
=====================
الان من داشتم میومدم خونه دختره تو پیاده رو داشت راه میرفت یک دفعه یک بچه گربه بیست گرمی از جلوش رد شدچنان دختر جیغ زد!!
آب قند = جواب نداد
الو عزیزم = جواب نداد
ماسک اکسیژن = جواب نداد
تنفس دهن به دهن= جواب نداد...
CPR = جواب نداد
شوک برقی = جواب نداد
115 = جواب نداد
.
.
.
.
.
.
.
.
گربه جان به جان آفرین تمام کرد و از این دنیا رفت !!
روحش شاد یادش گرامی !!
برای شادی روح گربه همگی لایک !!
========================معمولا 90% از مشکلات به هم خوردن رابطه دختر و پسر زیر سر
دوستای صمیمیه دختر هست============================
سقراط گفته يونانيها دروغ گو هستند ولي خوده سقراط هم يونانيه پس دروغ ميگه كه يونانيها دروغ ميگن پس يونانيها راستگو هستند و سقراط هم كه يونانيه پس راستگوست پس راست ميگه يونانيها دروغگو هستند پس اخر يونانيها دروغگواند يا راستگو...
=========================
همیشه دوس داشتم همسرم چادری داشته باشم !
تا وقتی منو میبینه یهو هوول بشه چادرو بکشه رو سرش بگه خاک به سرم اقامون اومد !!!
.
.
اصن حال معنوی عجیبی داره...
+ نوشته شده در شنبه ششم آبان ۱۳۹۱ ساعت 0:31 توسط mosa.b
|
این وبلاگ برای ایجاد ارتباط بین دانشجویان و اطلاع رسانی های فنی و درسی میباشد